Każda skuteczna strona internetowa łączy w sobie umiejętność jak najdłuższego zainteresowania klienta działalnością firmy i jej ofertą. Dobrze zaprojektowana strona internetowa musi służyć o wymiany informacji pomiędzy klientem, a firmą.
Pamiętaj o wygodzie użytkowników
Strona powinna być tworzona pod użytkownika. Wygoda, łatwość obsługi oraz intuicyjność powoduje wzrost ponownych wejść użytkowników
Pamiętaj o prezentacji treści na stronie
Dobra prezentacja działalności firmy to połowa sukcesu. Treści powinny być w odpowiedni sposób wyeksponowane, zawierające akapity, pogrubienia.
Pamiętaj o określeniu precyzyjnego profilu działalności
Ważny aspekt już na początku tworzenia strony internetowej jest obranie odpowiedniego kierunku pracy. Pod każdą grupę docelową witryna powinna wyglądać troszkę inaczej.
Pamiętaj o poprawnym budowanie adresów
Już na początkowym etapie tworzenia strony należy zwrócić uwagę w jaki sposób budowane są adresy URL. Starajmy się, aby adresy URL były maksymalnie uproszczone i zrozumiałe, tzw. „przyjazne linki”. Sposób ten również dobrze wpływa na pozycje w Google
Pamiętaj o nagłówkach
Warto również zadbać o prawidłową strukturę oraz hierarchię nagłówków. Nagłówki są brane pod uwagę również w algorytmach wszystkich wyszukiwarek.
Pamiętaj o unikalnych i odpowiednich treściach na stronie
Nigdy nie należy kopiować treści. Aktualny algorytm Google obniża rangę strony w przypadku wykryć tzw. „double content”. Nawet prowadząc sklep internetowy należy zadbać o unikalne treści produktów.
Pamiętaj o aktualizacji treści na stronie
Użytkownik jak i przeglądarki dobrze postrzegają firmę, która często aktualizuje swoje wpisy na podstronach.