Jak robić dobry Content Marketing?

Content marketing to strategia promocji internetowej polegająca na tworzeniu przydatnych i atrakcyjnych treści dla ściśle określonej grupy odbiorców. Nie jest on ściśle skoncentrowany tylko i wyłącznie na reklamie, ale na budowaniu długotrwałych relacji. Content marketing ma również znaczny wpływ na budowaniu promocji w wyszukiwarkach internetowych.

Podstawowe formy prezentacji treści:

  • opisy produktów  – wiele sklepów internetowych o tym zapomina,
  • recenzje,
  • wywiady oraz poradniki,
  • blogi oraz aktualności.

Ten przekaz nie ogranicza się tylko i wyłącznie do stron internetowych, ale również obejmuje media społecznościowe, np. Facebook, Twitter itp. Media społecznościowe są bardzo ważne, ponieważ zasada rozpowszechniania się informacji działa jak wirus. Więcej polubień powoduje zwiększenie liczby nowych użytkowników.

Tworzone treści na naszej stronie internetowej powinny być obiektywne, atrakcyjne oraz niosące ze sobą dużą wartość dla użytkownika.