Większość osób uważa, ze do świeżo zrobionego sklepu internetowego klienci sami przyjdą. Niestety w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Już sam interfejs sklepu powinien przyciągać potencjalnych klientów – powinien być funkcjonalny i czytelny. Ważne jest, aby w sklepie nie tylko generować ruch, lecz prowokować do konwersji.
Zadanie to należy do firmy zajmującej się pozycjonowaniem. Bez wysokich pozycji lub dobrej reklamy ciężko jest dotrzeć do potencjalnych klientów.
Dobrym nawykiem pokazującym profesjonalizm jest udzielanie się na forach dyskusyjnych, blogach bądź portalach z branży – dzięki temu ludzie będą Ciebie kojarzyć jako eksperta w danej dziedzinie.
Aktualnie to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Bądź obecny w nich, wywołuj ciekawe dyskusje – nawiązanie relacji z klientem to klucz do sukcesu.
Stwarzaj promocje z okazji różnych okazji
Wynagradzaj za przywiązanie do marki. Jeśli ktoś często u Ciebie kupuje bądź poleca Cię znajomym – daj mu kupon z odpowiednią zniżką. Stali klienci to skarb.
Postaw na gadżety reklamowe: długopisy, smycze, kalendarze.
Nigdy nie trać kontaktu z klientem. Staraj się mu pomóc jak tylko możesz.
Nie zawsze wszystko układa się w dobrych kolorach. Czasami są sytuacji, w których tylko poprzez wytrwałość dasz radę.