Strony internetowe dla małych firm

Wielu właścicieli firm zaczyna dostrzegać profesjonalne zaprezentowanie swojej firmy w internecie. Przy wyborze dość łatwo się zdezorientować patrząc na mnogość różnych ofert.

Stworzenie strony w niewłaściwy sposób powoduje wiele negatywnych późniejszych konsekwencji. Każda wyszukiwarka internetowa ma swoje wytyczne dotyczące wytycznych.

1. Napisz czym zajmuje się Twoja firma
Dezinformacja na stronie internetowej jest najgorszą praktyką. Należy sygnalizować w wielu miejscach czym się dokładnie zajmujesz. Użytkownik już od pierwszego wejścia powinien wiedzieć po co tu trafił.

2. Przemyśl treści na stronie
Od kilku lat wśród stron internetowych panuje minimalizm oraz łatwość odnajdowania najważniejszych informacji.

3. Czytelna nawigacja
Stwórz czytelną oraz łatwą do odbioru przez każdego użytkownika nawigacje.

4. Daj szanse to łatwego kontaktu
Strona kontakt jest absolutnie wymagana. Należy umieścić na niej mapkę, najważniejsze dane oraz formularz kontaktowy – wiele osób chętnie korzysta z prostego zapytania o więcej szczegółów oferty.

5. Stwórz służbowy adres email
Pamiętaj, aby adres kontaktowy brzmiał w pełni profesjonalnie.