Jak rozkręcić własny sklep internetowy ?

Większość osób uważa, ze do świeżo zrobionego sklepu internetowego klienci sami przyjdą. Niestety w rzeczywistości jest zupełnie inaczej. Już sam interfejs sklepu powinien przyciągać potencjalnych klientów – powinien być funkcjonalny i czytelny. Ważne jest, aby w sklepie nie tylko generować ruch, lecz prowokować do konwersji.

  • Daj się znaleźć

Zadanie to należy do firmy zajmującej się pozycjonowaniem. Bez wysokich pozycji lub dobrej reklamy ciężko jest dotrzeć do potencjalnych klientów.

  • Bądź aktywny w branży

Dobrym nawykiem pokazującym profesjonalizm jest udzielanie się na forach dyskusyjnych, blogach bądź portalach z branży – dzięki temu ludzie będą Ciebie kojarzyć jako eksperta w danej dziedzinie.

  • Social media

Aktualnie to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych. Bądź obecny w nich, wywołuj ciekawe dyskusje – nawiązanie relacji z klientem to klucz do sukcesu.

  • Promocje

Stwarzaj promocje z okazji różnych okazji

  • Kupony rabatowe

Wynagradzaj za przywiązanie do marki. Jeśli ktoś często u Ciebie kupuje bądź poleca Cię znajomym – daj mu kupon z odpowiednią zniżką. Stali klienci to skarb.

  • Dumnie reprezentuj markę

Postaw na gadżety reklamowe: długopisy, smycze, kalendarze.

  • Dbaj o obsług po sprzedażową

Nigdy nie trać kontaktu z klientem. Staraj się mu pomóc jak tylko możesz.

  • Bądź wytrwały

Nie zawsze wszystko układa się w dobrych kolorach. Czasami są sytuacji, w których tylko poprzez wytrwałość dasz radę.